Tuesday, May 12, 2009

MUMBLING

salam!!!! annyeong!!! ngeee.. sekarang saya berada di uia.. in five minutes ada class arab. kaki berbandage. es0k ada quiz. for now.. saya ingin mengucapkan happy belated birthday to nurul azuwa haris and syamsul kamal nayan. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. doaku sentiasa mengiringi kamu berdua.. haha. btw, to our kawaii ustazah, cik siti fairuz kawid, selamat mengajar ya.. jangan cubet student.. nnt kene saman.. haha. and luzclarita! ya!! kata nk dtg last week! mana janji hang??? belasah baru taw!!! lagi,, hm.. shukri shaidan and fiza hanif... mari lunch bersama2.. ngehehe!!! nana ajak lunch. puhahahaha!!!!


baiklah.. sekian utk hari ini... assalammualaikum wbt..

luv
-baracuda-

6 comments:

Scarred Soul said...

Kak Aton~~

Kenapa kaki akak berbandage?

si lalang said...

T!!! huhu.. doc ckp muscle stress.. dier da bgkk n msk angin.. cet.

luzclarita said...

ala akak ni....... saya ada hal keluarga la...... nnti kalo da free skit, saya dtg cna yer.... tapi tak sure lagi nak p bila..nanti kalo da confirm boleh p cana, saya rojer ek... jga diri n KAKI bebaik!!!! daaaaaaa salam

Luna said...

budok buah kaki baluk..

hehehe..

kaki kiri saya pernah terpeleot n berbalut selama dua minggu masa kat matrik... ngehehehe..

NANOMEOW said...

ble mase lak aku ajak lunch ni mokcik? haha, ske2 aek...memontang aku dikatakan kembaq tak seiras ko huha~!

nk tumpang skaki la wish tu.. tak sempat nk apedet....huhu~

mista.grax said...

makcik yg senget yg suke membebel..

larikkkkkkkkk..


**offline