Saturday, June 26, 2010

HEAD OVER HEELS

salam! selamat ari bermalasan sedunia!!! kekekekeke... aku ade task baru sebenarnye.. kene buat revision.. tapi malas nak buka notes. kene transfer campaign untuk tiga hari.. jadi kena master product tu plak... masuk bulan ke tujuh kerja, this is the 4th product.. dan ari isnin ni dah kena start present. sgt cuak. tp at the same time sgt excited sbb blaja benda baru. ekekekekek.. my chinese colleague once said, 'hey dieya, u've got split personality arent u? sbb wa tgk lu luar waktu kerja lain, once u enter call floor, u turn to a workaholic alien, u scared me lor..' kahkahkah!!! alalalala amoi oi... tu bukan split persnality lor.. thats what we call being flexible. time kije, kije la. time huha, huha lor....'

lagip0n aku ada matlamat aku sendiri. menjadi yg bertanggungjawab untuk uruskan bahagian kewangan family, aku kena work hard and apa p0n yang aku buat aku kena determined! bila jatuh, bangun balik dengan segala kudrat yang ada. aku tak boleh jadi cam orang lain yg buat kerja macam melepaskan batuk di tangga. aku tau ada suara soksek2 di belakang melontarkan kata2 yang kurang menarik untuk didengari sebab ke'serious'an aku di call floor... dan di depan pijak semut p0n semut tu hidup lagi. kekekek... aku sedar tu.. tapi ada aku kesah. yang penting aku capai apa yang aku nak dan aku tak kacau kerja orang lain. dan sampai la ni, aku tak faham kenapa orang sebangsa sendiri xleh tgk saudara2 dia maju. jadi jangan marah la sekiranya aku lebih senang bersendirian atau bergaul dgn bangsa lain dari bangsa sendiri.

terus terang dari sudut hati, aku rindukan angklung. aku rindukan bunyi goncangan alat muzik yang mengeluarkan alunan merdu yang keluar dari not yang berbeza. especially bunyi 13 n 18. dan aku mimpikan kamu berdua semalam ya. tak tipu. aku mimpi bersama2 kamu berdua mainkan lagu bujang lapok. alahai mimpi. aku nekad nak ke uia untuk berjumpa kalian. nantikan ya.


ja ne.

3 comments:

mista.grax said...

kak atun kalo nk pegi tu inform2 erkk...dh lama x main angklung ngan akk..hehehe...

mista.grax said...

kak atun kalo nk pegi tu inform2 erkk...dh lama x main angklung ngan akk..hehehe...

Fai Haneul said...

agree! sila rakam! mau tgk XD