Monday, September 28, 2009

EID MUBARAK!

Salam Aidilfitri! how's my raya?? 2 words= crowded n tiring.. ngahahha... why? if you know numbers of my siblings+nieces+nephews.. you'll know the answer. still, im grateful to Allah. mereka je yg aku ada. harta aku, nyawa aku. alhamdulillah. as expected, days before raya was my busiest days. painting n cleaning n cooking n baking. my annually-raya-tasks. n i love doing it while listening to raya songs. pasang kuat2 sampai 1 block leh dengaq.. bersemangat tak hengat. pastu after pagi raya.. gambo sana.. gambo sini... g sume umah kakak, abang n pakcik.. makan sampai nak terbukak butang baju..dan kengkawan mabah yg mengunjungi umah sampe ke malam.. cukup time, aku tersadai kat bilik tak sedaq2 hingga keesokkan arinye. beraya at lala land. ngahahaha...orang masuk bilik p0n x sedaq.. kekekek..*hampeh* n skunk da masuk assignment mode. takdak raya mode dah.

to those who gave raya card,e-raya card, sms, dan yg sewaktu dengannya.. thank you very much! sorry tak dapat reply.. papep0n.. Eid Mubarak bloggers!!! 0-0.. minta maaf utk segala kesilapan, keterlanjuran kata, kekasaran tangan dan yg sewaktu dengannya.. sungg0h x sengaje!

p/s: berkenaan ngan open house.. aku tak sure lagi.. papehal akan diinform kemudian ari..


luv
-baracuda-


1 comment:

mista.grax said...

kak atun cek baju2 raya tu..ada yang terkoyak x..kang xpsl2 kang pki baju koyak...hahaha