Tuesday, September 8, 2009

THANK YOU MISTAGRAX!

salam sume. arini aku sgt gembira. dan hati berbunga2. bangun dengan muka tersenyum. kenapa? jangan tanya, aku pun tak tahu. alhamdulillah... tp sakit kepala. haha. tu perkara biasa di waktu ini. midterms, quizzes, assignments n stuff. belajar. biasa la tu. petang berjalan dengan lancar tanpa ada sesiapa yang kena bunuh dengan aku. hmm.. ok la tu kan. aku tak mencederakan, dicederakan atau p0n tercedera. haha. ok. aku tau. aku da masuk fasa merepek. mungkin sebab kepala aku da ringan sangat setelah mengeluarkan segala benda yang aku baca utk satu midterm and dua quiz arini. lusa ada midterm lagi. doakan aku ye. baiklah.. selamat hari selasa ye kengkawan. tata.


p/s: erk.. grax nak belanja berbuka!!!! tu sebab tajuk cenggitu.. ngahahahha... err.. nasi goreng cendawan... nasi goreng cendawan.. nasi goreng cendawan... *gaya cam ngapal history* >.<

6 comments:

emy said...

slamat hari slasa kak ton...

mista.grax said...

kak atun yg senget...hehehhe

Luna said...

jeles ah!

hahaha!

Fai Haneul said...

mau makan jugakkkk

banyak2.....

xOxO~fixa~ said...

Long x penah blanja saya ngan syusyu...kedekut punya long...huh...boikot long!!!!

mista.grax said...

boikot la xkisah pun..aku pun leh boikot konvo KORANG!!!!!!